ZEISS SmartLife Gözlük Camları
GÖZ SAĞLIĞI UZMANLARI İÇİN ZEISS

ZEISS SmartLife Gözlük Camları

Farkı keşfedin.

ZEISS'ın eşsiz gözlük cam çözümleri. Yaşları ne olursa olsun günümüz müşterilerinin görsel ihtiyaçlarını karşılayan yenilikçi, modern bir ürün. Hizmetiniz ve uzmanlığınızla bir araya gelen SmartLife Gözlük Camlarımız, müşterilere yepyeni bir görme deneyimi sunar.

  • Gives all-day visual comfort for a connected and on-the-move lifestyle
  • Tüm mesafelerde ve yönlerde izleme kolaylığı ve rahat görüş sağlar
  • Gözlük tasarımları, kullanıcılar yaşlandıkça görüşteki değişikliklere uyum sağlar

ZEISS, SmartLife ürün grubunu neden geliştirdi?

Değişen bir yaşam tarzının cevabıdır.

  • > %50

    Dünya nüfusunun 1/2'sinden fazlası artık taşınabilir bir dijital cihaz taşıyor.4

  • %57

    dünya nüfusunun ... kadarı artık internete bağlı.5

  • +1 Milyon

    her gün İnternet'e katılan yeni kullanıcı sayısı ... .5

  • 55+ Yıllar

    55 yaş üstü kişiler, mevcut en büyük akıllı telefon penetrasyon büyüme oranlarını temsil ediyor.6

  • %48

    2019'un ilk çeyreğine kadar akıllı saat gönderilerinin yıldan yıla büyümesi.7

Görsel davranışımızı etkileyen bağlantılı ve hareket halinde bir yaşam tarzını paylaşıyoruz.

Müşterileriniz, hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak insanlarla, bilgilerle ve nesnelerle sürekli bağlantılı, hızlı tempolu bir dünyada yaşıyor. Hareket halindeyken bile gözlerini dijital cihazlara yapıştırma eğilimindedirler. Ve yine de, hayat sadece ekranlardan ibaret değildir. Dijital cihazlar ve fiziksel ortam arasında sürekli geçiş yapmak gözler için zor olabilir ve rahatsız edici görüşe veya göz yorgunluğuna neden olabilir. Bu, sıradan görevleri bile zorlaştırabilir veya daha da kötüleştirebilir - hayatın ayrıntılarının gözden kaçmasına izin verin. İyi, rahat bir görme, her gün kendinden emin ve farkında olmak için çok önemlidir. Müşterileriniz yalnızca net bir merkezi görüşe değil, aynı zamanda pürüzsüz çevresel görüşe de ihtiyaç duyar. Bu, yaşamda gezinirken farklı mesafeler ve yönler arasında kolayca geçiş yapmalarına yardımcı olur.

Yaşlandıkça görsel ihtiyaçlarımız değişir.

Gözlerin anatomik ve fizyolojik değişiklikleri zamanla farklı görsel zorluklara yol açabilir. Müşterileriniz ne kadar genç veya yaşlı olursa olsun, modern yaşam tarzlarının bir parçası haline gelen görsel baskıyla uğraşmak zorundalar. Ayrıca görme ihtiyaçları da yaşla birlikte değişmektedir. Bu iki temel faktöre bağlanabilir:

  • Akomodasyon gücünde azalma.
  • Göz bebeği çapında bir azalma.

Günümüzde gözlük camı kullanıcılarının görsel ihtiyaçlarını karşılayan üstün bir portföy.

ZEISS'ın yeni ve eksiksiz SmartLife Portföyü, bu ilgili müşteri anlayışlarına ve kapsamlı araştırmalara bir yanıttır. Müşterilerinizin tek odaklı camlara, değişken odaklı camlara veya başka bir şeye ihtiyacı olsun, çözümlerimiz tüm gözlük camı kullanıcılarının çağa ayak uydurmasına yardımcı olacaktır.

  • Satması kolay ve basit.
  • Müşterilerinize, yaşları veya görsel zorlukları ne olursa olsun, bağlantılı ve hareket halinde bir yaşam tarzı için geniş görüş alanları ve gün boyu görsel konfor sağlar.
  • Kanıtlanmış yüksek kaliteli görüş ile tüm mesafelerde ve yönlerde izleme kolaylığı ve rahat görüş sağlar.
  • ZEISS SmartLife Gözlük Camları, gözlük camı tasarımlarını, kullanıcılar yaşlandıkça görmedeki değişikliklere uyarlar.

ZEISS SmartLife Gözlük Camları ile kanıtlanmış müşteri memnuniyeti.

  • %94

    ... sayıda kişi ZEISS SmartLife Tek Odaklı Gözlük Camları ile her yönden görüntüleme kolaylığı yaşadı.9

  • %81

    ZEISS SmartLife Dijital Gözlük Camları ile, kullanıcıların %81'i orta ve yakın görevler için geniş rahat görme alanları algılar.10

  • %80

    ZEISS SmartLife Progresif Gözlük Camları ile her 5 kullanıcıdan 4'ü, tüm görüntüleme alanlarında yakından uzağa pürüzsüz görme deneyimi yaşar.11

ZEISS SmartView Teknolojisinin arkasındaki yenilik Tüm ZEISS SmartLife Gözlük Camlarında bulunur.

  • Akıllı Dinamik Optik

    Günümüzün dinamik görsel davranışına uyarlanmış son teknoloji 3B nesne-uzay modelleri ve yeni tasarım parmak izleri, tüm görüntüleme alanları arasında daha yumuşak bir geçiş sağlar.

  • Yaş Bilgisi

    Gözlük camı müşterisinin yaşamının her aşamasında görme ihtiyaçlarının evrimini göz önünde bulundurur.

  • Şeffaf ve İnce Optikler

    ZEISS, optik ve ince, hafif camlar arasındaki en iyi denge ile hassasiyet ve cam estetiği vaadi.

Bizimle İletişime Geçin

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Form yükleniyor...

Bizimle iletişime geçin

İletişim formuna girdiğiniz bilgiler Carl Zeiss Teknoloji Çözümleri Tic. Ltd. Şti. tarafından e-posta veya telefon aracılığıyla talebinize cevap vermek için kullanılacaktır. Veri güvenliği hakkındaki beyanımızı okumak için buraya tıklayın.

  • 1

    %88'i tüm mesafelerde rahat bir görüş deneyimi yaşadı. Kaynak: ZEISS SmartLife Lens portföyü üzerinde harici tüketici kabul testi, n=48 çalışma katılımcısı ("kesinlikle katılıyorum", "katılıyorum" veya "biraz katılıyorum" katılımcılarının yüzdesi). Aston Optometri Okulu, Aston Üniversitesi, Birleşik Krallık, 2019

  • 2

    %63'ü önceki lenslerine kıyasla gün sonunda daha az göz yorgunluğu algıladı. Kaynak: ZEISS SmartLife gözlük camı portföyü üzerinde harici tüketici kabul testi, n=52 çalışma katılımcısı ("kesinlikle katılıyorum", "katılıyorum" veya "biraz katılıyorum" katılımcılarının yüzdesi). Aston Optometri Okulu, Aston Üniversitesi, Birleşik Krallık, 2019

  • 3

    5'te 4'ü, tüm görüntüleme alanlarında yakından uzağa doğru düzgün görme deneyimi yaşadı. Kaynak: Tüketicilerin %80'i tüm görüntüleme alanlarında sorunsuz geçişe sahiptir ("kesinlikle katılıyorum", "katılıyorum" veya "biraz katılıyorum" katılımcılarının yüzdesi). ZEISS SmartLife gözlük portföyünde harici müşteri kabul testi, n = 82 sayıda araştırma katılımcısı. Aston Optometri Okulu, Aston Üniversitesi, Birleşik Krallık, 2019

  • 4

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). El Tipi Akıllı Telefonların Yazı Tipi Boyutu ve Görüş Mesafesi. Optometri ve Görme Bilimi, 88:795–97.

  • 5

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Adımınıza dikkat edin: Cep telefonu kullanımının merdiven çıkarken bakış davranışı üzerindeki etkileri. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 6

    Dinamik bakış çalışması - Dijital cihazlar aracılığıyla bakış davranışındaki değişiklikler. ZEISS Görme Bilimi Laboratuvarı, Oftalmik Araştırma Enstitüsü, Tübingen Üniversitesi, 2019. Dosyadaki veriler.

  • 7

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Genç erişkinlerde cep telefonlarında mesajlaşma ve kas-iskelet sistemi bozuklukları: Beş yıllık bir kohort çalışması. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 8

    Deloitte LLP. (2017). Smart teknolojinin durumu - Tüketici ve iş kullanım kalıpları. Küresel Mobil Tüketici Anketi 2017: Birleşik Krallık Kesintisi.

  • 9

    %94'ü her yönden görüntüleme kolaylığı yaşadı. Kaynak: ZEISS SmartLife Lens Portföyü üzerinde harici tüketici kabul testi, n=48 çalışma katılımcısı ("kesinlikle katılıyorum", "katılıyorum" veya "biraz katılıyorum" katılımcıların yüzdesi). Aston Optometri Okulu, Aston Üniversitesi, Birleşik Krallık, 2019

  • 10

    %81'i orta ve yakın görevler için geniş rahat görüş alanları algıladı. Kaynak: ZEISS SmartLifeGözlük Cam Ürün Grubu üzerinde harici tüketici kabul testi, n=52 çalışma katılımcısı ("kesinlikle katılıyorum", "katılıyorum" veya "biraz katılıyorum" katılımcıların yüzdesi). Aston Optometri Okulu, Aston Üniversitesi, Birleşik Krallık, 2019

  • 11

    Tüketicilerin %80'i tüm görüntüleme alanlarında sorunsuz geçişe sahiptir ("kesinlikle katılıyorum", "katılıyorum" veya "biraz katılıyorum" katılımcılarının yüzdesi). ZEISS SmartLife Progresif
    üzerinde harici tüketici kabul testi Lensler, n=82 çalışma katılımcısı. Aston Optometri Okulu, Aston Üniversitesi, Birleşik Krallık, 2019