GÖZ SAĞLIĞI UZMANLARI İÇİN ZEISS

ZEISS SmartLife PRO

Uzmanlığınızı en iyi ZEISS teknolojisiyle birleştirin.

En özelleştirilebilir ürünümüz olan ZEISS SmartLife PRO'yu 
keşfedin lens portföyü, yalnızca ZEISS i.Profiler plus sahipleri için mevcuttur.

  • Bağlantılı ve hareket halinde bir yaşam tarzı için gün boyu görsel konfor
  • Müşterilerinize tüm mesafelerde ve yönlerde izleme kolaylığı ve rahat görüş sağlayın
  • Gözlük camı tasarımları, kullanıcılar yaşlandıkça görüşteki değişikliklere uyum sağlar

ZEISS SmartLife Ürün Grubu. Değişen bir yaşam tarzına cevap.

Dijital topluluk büyüyor ve yaştan bağımsız olarak bağlantı artıyor.

  • > %50

    Dünya nüfusunun ½'sinden fazlası artık taşınabilir bir dijital cihaz taşıyor.2

  • %57

    dünya nüfusunun ... kadarı artık internete bağlı.3

  • +1 Milyon

    her gün İnternet'e katılan kullanıcı sayısı ... .

  • 55+ Yıllar

    55 yaş üstü kişiler, mevcut en büyük akıllı telefon penetrasyon büyüme oranlarını temsil ediyor.4

  • %48

    2019.5'in ilk çeyreğine kadar akıllı saat gönderilerinin yıldan yıla büyüme oranı.5

Müşterileriniz, ihtiyaçlarına göre uyarlanmış uzman tavsiyesi ister.

Bireyselleştirilmiş deneyimler isteyen müşteriler; markaların ürün ve hizmetleri kendilerine göre uyarlamasını beklerler.6 Kendilerine özel tavsiye ve çözümlerle en iyi görüşü sunabilecek gerçek bir uzman olan güvenebilecekleri bir göz sağlığı uzmanına danışmak istiyorlar.

  • Müşterilerin %86'sı, personel uzmanlığının ve iyi tavsiyenin en önemli mağaza özellikleri olduğunu söylüyor.7
  • Müşterilerin %85'i bireysel tedavinin kendileri için önemli bir faktör olduğunu söylüyor.8

Görsel ihtiyaçlar benzersizdir.

Kornea , müşterinin görme reçetesi ve retina görüntüsünün kalitesi üzerinde doğrudan bir etkiye sahipken, gözbebeği büyüklüğündeki değişiklikler, her ikisi de keskinlik üzerinde etkisi olan retina aydınlığını ve odak derinliğini etkiler.

Gözbebeği boyutunu farklı ışık koşullarına göre uyarlayarak ışığa tepki verir. Yaşla birlikte, gözbebeği genişleme yeteneğini kaybeder.İlginçtir ki, aynı yaş grubunda bile ortalama göz bebeği çapı da kişiden kişiye farklılık gösterir.

Gözlük camları günümüzün görsel ihtiyaçlarını karşılamalıdır.

Ortalama bir müşterinin yaşam tarzı son birkaç yılda büyük ölçüde değişti. Hem çevrimiçi hem de çevrimdışı olarak sürekli bağlantılı, hızlı tempolu bir dünyada yaşıyorlar. İyi, rahat görme, her gün kendinden emin ve farkında olmak için çok önemlidir. İnsanlar, hareket halindeyken bile gözlerini dijital cihazlara yapıştırma eğilimindedir. Dijital cihazlar ve fiziksel ortam arasında sürekli geçiş yapmak, müşterilerinizin gözlerini her zamankinden daha fazla meşgul eder ve rahatsız edici görüşe veya göz yorgunluğuna neden olabilir. Bu, sıradan görevleri bile zorlaştırabilir veya daha da kötüleştirebilir - hayatın ayrıntılarının gözden kaçmasına izin verin. Müşterilere yalnızca net bir merkezi görüş sunmakla kalmayıp, aynı zamanda pürüzsüz çevresel görüş de sunmanız önemlidir. Farklı mesafeler ve yönler arasında kolayca geçiş yapmalarına yardımcı olacaktır. Ayrıca, görsel ihtiyaçlar yaşla birlikte değişir. Bu, iki temel faktöre bağlanabilir: akomodasyon genliğinde bir azalma ve öğrenci çapında bir azalma.
 
ZEISS'ın yeni ve eksiksiz SmartLife Portföyünde kullanılan SmartView Teknolojisi , bu ilgili tüketici içgörülerine ve kapsamlı araştırmalara bir yanıttır.

ZEISS i.Profiler plus tarafından desteklenen profesyonel göz ölçümü.

Doğru ve eksiksiz bilgi, müşterilerin bireysel ihtiyaçlarını mükemmel şekilde karşılayan gözlük camları sağlamanın anahtarıdır. ZEISS i.Profiler plus, geleneksel refraksiyon sınırlarının çok ötesinde her hasta için kişisel bir göz profili sunar.

ZEISS i.Profiler plus, müşterilerinizin gözlerinin derinlemesine ve doğru bir analizini yapmanızı sağlar, böylece anında kişisel göz verilerinin bütünsel bir görünümünü elde edersiniz.

  • Müşterinizin gözlerinin hızlı ve son derece hassas dalga cephesi ölçümü ve analizi, benzersiz bir Görsel Optik Profili ile sonuçlanır.9
  • ZEISS i.Profiler plus, her bir kişinin bireysel öğrenci boyutunu belirler.
Temel faydalar
  • Her iki gözün profilini otomatik olarak belirlemek için 60 saniye.10
  • Hastaların %94'ünde 20/20 görme keskinliği bulunmaktadır.11
  • Subjektif refraksiyon sırasında %50 zaman azalması.12

ZEISS i.Profiler plus, en özelleştirilebilir gözlük camı portföyümüzü sağlar.

Doğru bir öznel kırılma için sizi ayrıntılı ön bilgilerle donattığı için her müşteri için mümkün olan en iyi çözümü bulmanızda ve açıklamanızda size destek olur:  

  • Daha yüksek dereceli sapmalar ve kornea verileri dahil olmak üzere mevcut görsel optik profili.
  • Son derece hassas objektif kırılma.
  • ZEISS i.Scription analizi.

Ek olarak, benzersiz görsel optik profil, her hastanın bireysel gözbebeği boyutunu içerir.

ZEISS Individual Luminance Design Teknolojisi daha hassas gözlük camları sağlar.13

ZEISS Bireysel Parlaklık Tasarım Teknolojisi, ZEISS i.Profiler plus ölçümüne ve müşterinin doğum tarihine dayalı olarak tüm gün ışığı koşullarında benzersiz göz bebeği boyutunu dikkate alır:

ZEISS i.Profiler Plus ölçümü
: ZEISS i.Profiler Plus Ölçümü sırasında gözün ortalama ışık maruziyeti 100 cd / m²'dir.14

Tüm gün ışık koşulları için verilerin dönüştürülmesi:
Gün içindeki ortalama parlaklık ~ 60 cd / m²'dir.14 Bu nedenle, her iki göz için ortalama göz bebeği çapı, ölçüm ışığı durumundan tüm gün ışık durumuna dönüştürülecektir.

Yaşa dayalı gerçekçi karşılaştırma 
: ZEISS, sonuçta ortaya çıkan bireysel öğrenci boyutunun müşterinin yaşına göre ± 1 mm'lik makul bir tolerans dahilinde olmasını sağlar.15

ZEISS SmartLife PRO Ürün Grubu.

Müşterilerinizin ister tek odaklı camlara, ister değişken odaklı camlara veya başka bir şeye ihtiyacı olsun, en özelleştirilebilir cam portföyümüz çağa ayak uydurmalarına yardımcı olacaktır.

  • Tek Odaklı Gözlük Camları

    • Tek Odaklı Individual
    • Tek Odaklı
  • Digital Gözlük Camları

    • Digital Individual
    • Dijital
  • Progresif Gözlük Camları

    • Progresif Individual
    • Progresif Superb
    • Progresif Plus
    • Progresif Pure

Bizimle İletişime Geçin

Size nasıl yardımcı olabiliriz?

Form yükleniyor...

Bizimle iletişime geçin

İletişim formuna girdiğiniz bilgiler Carl Zeiss Teknoloji Çözümleri Tic. Ltd. Şti. tarafından e-posta veya telefon aracılığıyla talebinize cevap vermek için kullanılacaktır. Veri güvenliği hakkındaki beyanımızı okumak için buraya tıklayın.

  • 1

    ZEISS_SmartLife_White_Paper_EN_20_200_0400I referansı, ZEISS Vision Care, INT, 2019

  • 2

    Bababekova Y., Rosenfield M., Hue J.E., Huang R. R. (2011). El Tipi Akıllı Telefonların Yazı Tipi Boyutu ve Görüş Mesafesi. Optometry and Vision Science, 88:795–97.

  • 3

    Ioannidou F., Hermens F., Hodgson, T.L. (2017). Adımınıza dikkat edin: Cep telefonu kullanımının merdiven çıkarken bakış davranışı üzerindeki etkileri. Journal of Technical and Behavioural Science, 2: 109-120.

  • 4

    Dinamik bakış çalışması - Dijital cihazlar aracılığıyla bakış davranışındaki değişiklikler. ZEISS Vision Science Lab, Institute for Ophthalmic Research, University of Tuebingen, 2019. Data on file.

  • 5

    Gustafsson E., Thomé S., Grimby-Ekman A., Hagberg M. (2017). Genç erişkinlerde cep telefonlarında mesajlaşma ve kas-iskelet sistemi bozuklukları: Beş yıllık bir kohort çalışması. Applied Ergonomics, 58:208-214.

  • 6

    Euromonitor International. (2020). En Büyük 10 Küresel Tüketici Trendi 2020.

  • 7

    IMW-Köln. (2015). Tüketici Segmentasyonu &Dijital İletişim Davranışı. n=11.845, D, BR, CN, US, IT.

  • 8

    IMW-Köln. (2015). Tüketici Segmentasyonu& Dijital İletişim Davranışı. n= 2.778 (özüt sağlığı yöneticileri), D, BR, CN, US, IT.

  • 9

    Özel olarak geliştirilmiş lekesiz bir doğrulama yönteminin uygulanması (Dosyadaki veriler. 2019-11-15_DCS_INO_4000424.01_iProfiler_SN303782.pdf), ZEISS i.Profiler plus otomatik kırılma ve dalga cephesi sapma ölçümleri, otomatik refraktörler için ISO standardını aşan +/- 0,1 D doğruluk gösterecek şekilde kalibre edilmiştir; bu yalnızca maksimum 0,25 ölçek aralığı (göz refraktometreleri için ISO standardı, DIN EN ISO 10342:2010).

  • 10

    Tam ölçüm için kronometre zamanlaması dahil 5 konuda ölçüm Rapor: 004857_iPP_Claims Substantiation Report_V01

  • 11

    Kevin Reeder, OD, Earl Sandler, OD, Joel Cook, OD ve Lynette Potgieter, B. Optom (RSA) – The Carmel Mountain Study (Orange County, California), ZEISS i.Scription Lensler ve benzerleri arasındaki tercih üzerine çift kör test ZEISS serbest biçimli test lensleri (n=37), 2016.

  • 12

    Arne Ohlendorf, Alexander Leube, Siegfried Wahl, “wavefront aberrometri ve subjektif yöntemlerle elde edilen küresel silindirik düzeltmelerin karşılaştırılması”, Oftalmik Araştırma Enstitüsü, Eberhard Karls Tuebingen Üniversitesi, Mart 2016.

  • 13

    Based on Watson, A. B. & Yellott, J.I. (2012). Işığa uyarlanmış göz bebeği boyutu için birleşik formül. Journal of Vision ,12(10):12, 1–16. Technology & Innovation tarafından teorik analizler, ZEISS Vision Care, DE, 2020.