ZEISS Servisleri

Hasta bakımına odaklanmanıza yardımcı oluyoruz.

ZEISS OPTIME

ZEISS servislerinden faydalanarak kliniğiniz ya da muayenehanenizin en büyük önceliğine, yani hastalara mükemmel bakım hizmetleri sunmaya odaklanabilirsiniz.

Dünya çapındaki tıbbi sağlık uzmanları, IT yöneticileri ve klinik yöneticiler, her gün karşılaştıkları zorluklar hakkında yaşadıklarını paylaşıyor. OPTIME® adlı ZEISS servis planları ile güvenilir sistem bakımı ve onarımı, şeffaf prosesler ve dijital desteğin kliniklerin ve muayenehanelerin sorunsuz çalışmasını nasıl sağladığını görün. Dünya çapındaki ZEISS müşterilerinden gelen aşağıdaki videolar, bu anları ve deneyimleri kayıt altına alıyor.

ZEISS servisleri yüksek müşteri memnuniyeti ile bilinir

Dünya çapındaki müşteriler ZEISS OPTIME'a güveniyor. Klinik ve uygulama ihtiyaçlarınızı destekleme konusunda uzun yıllara dayanan bir deneyim ile güvenilir çalışma süresi, iyileştirilmiş sistem performansı ve ağ bağlantılı son teknolojiler sayesinde hasta bakımına odaklanmanızı sağlıyoruz.
Yüksek Müşteri Memnuniyet Puanı1 olağanüstü servisler sunma ve müşterilerimizin ihtiyacı olan desteği sunma konusundaki özverimizi temsil ediyor.

Güvenilir

Müşteri hikayeleri, ZEISS OPTIME'ın dünya çapındaki klinik ve muayenehanelere güvenilir servisler sunduğunu gösteriyor. Sağlık uzmanlarının 7/24 yedek parça değişimine, servis ekibimizden hızlı bakım desteğine, yazılım güncellemelerine ya da diğer servislere ihtiyacı olduğunda bu güvenilir iş ortaklığına güvenebilirler. Servis ekibimizin müşterilerimizin nasıl ödül sahibi müşteri hizmeti sağlamasına yardımcı olduğunu bu videolarda keşfedebilirsiniz.

ZEISS servis ekibi "bir adım ötede"

Dr. Rohit Om Parkash ve Dr. Tushya Om Parkash.

Dr. Om Parkash Göz Enstitüsü

Hindistan'ın Punjab kentinde bulunan Dr. Om Parkash Göz Enstitüsü'nün baba ve oğuldan oluşan ekibi, yüksek hacimli oftalmoloji uygulamalarını yürütmek için sürekli sistem çalışma süresine güveniyor. ZEISS servis ekibinin hızlı desteği büyük fark yaratıyor. ZEISS OPTIME servis planının, olağanüstü hasta bakımı sunma misyonlarının nasıl ayrılmaz bir parçası olduğunu keşfedin.

ZEISS ile ilgili en iyi şey, büyük bir aileymişiz gibi hissettiğimiz için onlara her zaman güvenebilmemiz.

Dr. Tushya Om Parkash

Katarakt ve Refraktif Cerrahı, Dr. Om Parkash Göz Enstitüsü, Hindistan

Şeffaf

Güçlü ortaklıklar şeffaflık üzerine inşa edilir. Bu videolarda, şeffaf ZEISS OPTIME servis planlarının sağlık uygulamalarının kesintisiz teşhis ve tedavi sağlamasına nasıl yardımcı olduğunu müşterilerden dinleyin. Bu müşteri hikayeleri, net fiyatlandırma, ayrıntılı sözleşme hizmet koşulları, ZEISS sistemleri arasında kesintisiz bilgi akışı ve servis ekibimizle açık diyalog gibi şeffaf hizmetlerin özünü göstermektedir.

Sağlık hizmetlerinde şeffaflık: ZEISS OPTIME neden "muayenehanenin büyümesi için hayati önem taşıyor"?

Dr. Karsten Kortüm, MD PD

Dr. Kortüm MVZ GmbH tıbbi muayenehanesi

Dr. Karsten Kortüm, Ludwigsburg'da aile işletmesi olan oftalmoloji muayenehanesinde hastalarla açık iletişime önem veriyor. Kendisi, her çeyrekte 7.000'den fazla hastanın olağanüstü bakımı için sorunsuz ve şeffaf prosesler sağlamak üzere ZEISS OPTIME servis planını seçti. Dr. Kortüm, tıbbi sistemlerin bakımında sorunsuz operasyonlar ve yasal uyumluluk için ZEISS'e güveniyor. ZEISS OPTIME'ın rolü, yüksek performanslı ve doğru sistemleri koruyarak uygulamanın büyümesi için çok önemli.

Bunu bir uçağın bakımına benzetmeyi seviyorum. Bakımları düzenli olarak yapılmamış bir uçağa binmek istemem. Hastaların doktor muayenehanesindeki tıbbi ürünlerden de aynı beklentileri olduğunu düşünüyorum.

Dr. Karsten Kortüm, MD PD

Oftamoloji uzmanı, Dr. Kortüm MVZ GmbH tıbbi muayenehanesi, Almanya

Bağlantılı

ZEISS OPTIME ile klinikler ve muayenehaneler, hasta bakımına odaklanmalarını sağlayan uzun süreli bir dijital ortaklıktan yararlanıyor. Müşteri hikayelerimiz, dünya çapında sağlık uzmanlarıyla bağlantıda kalma ve ihtiyaçları olduğunda onları destekleme yöntemlerimizi vurguluyor. İsteğe bağlı uzaktan hizmetler ve cihaz bağlantısından verimli iş akışı yönetimi araçlarına kadar, bu videolarda sorunsuz bağlı, tam destekli bir muayenehanenin nasıl çalıştığını görebilirsiniz.

Daha iyi hasta bakımı için ağ bağlantılı

Dr. Pedro Tañá Rivero

OFTALVIST

Gerçek zamanlı hizmet için ağ bağlantısı sağlamak, İspanya genelinde 40'tan fazla göz muayenehanesinden oluşan ve her yıl 300.000 hastayı tedavi eden OFTALVIST Klinikleri'ndeki özel ekip için çok önemlidir. ZEISS OPTIME'ın anında uzaktan desteğinin, kliniklerin hastalarına hizmet sunmaya daima hazır olmalarını ve sorunları "tam o anda" çözmelerini sağlarken, güncel standartlara uygun güvenli bir bağlantıyı nasıl sağladığını izleyin.

Günümüzde dijitalleşme son derece önemli. Cihazlara bağlanıp, teşhis koyup neler olduğunu görüyorlar. Ben ancak yapamadıkları bir şey olursa veya iletişimle ilgili bir sorun olduğunda devreye girsem yetiyor.

Alfredo Filiu

IT yöneticisi, OFTALVIST, İspanya

ZEISS OPTIME servis planları hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin

Form yükleniyor...

ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği beyanı bakın.

Bize Ulaşın

Satış ve ürün hakkında sorularınız

Form yükleniyor...

Daha fazla ürün bilgisi veya satış talebi için.
Lütfen ihtiyacınız olan ürünü veya hizmeti belirtiniz.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Servis Hakkında Sorularınız

Form yükleniyor...

ZEISS ürününüzle ilgili yardım veya sorularınız için.
Lütfen bu formu doldurun, size geri dönüş yapalım.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Genel Sorularınız

Form yükleniyor...

Kariyer, basın, şirket bilgileri ile ilgili genel sorgularınız için.
Lütfen talebinizle ilgili ayrıntıları belirtin.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

  • 1

    CSAT, sunulan ürün ve hizmetlerin müşteri beklentilerini nasıl karşıladığının ya da aştığının bir ölçüsüdür. Sonuçta ise memnun müşterilerin genel yüzdesi kalmaktadır.