ZEISS Servisleri
ZEISS Servisleri

Hasta bakımına odaklanmanıza yardımcı oluyoruz.

ZEISS OPTIME

ZEISS servisleri en iyi yaptığınız işe odaklanmanıza olanak sağlar:
birinci sınıf hasta bakımı sunmak.

ZEISS OPTIME sayesinde hasta bakımına odaklanabilirsiniz.

OPTIME® adlı ZEISS servis planlarıyla işlem önceliğine hak kazanırsınız, böylece çalışmalarınızı kısıtlama olmaksızın yürütebilir ve sistemlerinizde meydana gelebilecek planlanmadış kesinti sürelerinin önüne geçebilirsiniz.

Garanti kapsamının ötesine geçen servis tekliflerimizle klinik veya muayenehane süreçlerinizi destekleyebiliriz. Bir servis planına çok çeşitli hizmetleri dahil ederek özel ihtiyaçlarınıza en uygun çözümü elde edebilirsiniz.

ZEISS OPTIME'nin amacı işte budur.

ZEISS OPTIME servis planları

Deneyimli, onaylı ve güvenilir uzmanlar tarafından sunulan üç özel OPTIME servis planı, ZEISS sistemleriniz için güvenlik sigortası görevi görür. Servis hizmetlerimiz ZEISS sisteminizin değerini ve yatırım getirisini (ROI) korumanıza yardımcı olur. Bakımdan geçmiş bir cihaz, sektördeki itibarınızın temelini oluşturan teşhis ve tedavi doğruluğunu güvence altına alır. Ayrıca çeşitli eklentiler arasından dilediğinizi seçebilirsiniz. İhtiyaçlarınızı en iyi şekilde karşılayabilecek çözümleri bulmak için sizinle yakın iş birliği içinde çalışmaya özen gösteririz.

  • OPTIME complete

    Görev açısından kritik bir sistem ortamına (ör. katarakt iş akışının bir parçası olan bir fakoemülsifikasyon sistemine) veya iş akışı açısından büyük önem taşıyan ve dolayısıyla tüm tesisin faaliyetlerini etkileyebilecek bir cihaza sahipseniz ya da bir ZEISS sisteminin çalışma süresi kritik önem taşıyorsa OPTIME complete paketini seçin. Bu paket, en yüksek çalışma süresini ve en hızlı çözüm sürelerini sunan ve finansal riskleri ortadan kaldıran tam kapsamlı bir servis paketidir. İşlem önceliğinden yararlanın ve gönül rahatlığının keyfini sürün.

  • OPTIME advanced

    Görev açısından hassas bir ortamda çalışan bir cihazınız varsa, bu cihaz iş akışınız üzerinde önemli bir etkiye sahipse ve herhangi bir kesinti süresi üretkenlikte büyük bir kayba yol açacaksa OPTIME advanced paketini seçin. Bu paket şu dört faydayı bir arada sunmaktadır: Sıfır planlanmamış bakım masrafı; tutarlı sistem ve hizmet kalitesi; yüksek düzeyde çalışma süresi; yüksek derecede esneklik, güvenilirlik ve verimlilik.

  • OPTIME prevent

    ZEISS sisteminiz iş akışı üzerinde daha düşük bir etkiye sahipse, temel bir teknoloji ürünüyse, bunun için yedek bir sisteminiz mevcutsa ve kuruluşunuz düşük bir bütçeyle faaliyet gösteriyorsa OPTIME prevent size en uygun servis planıdır. Sıfır planlanmamış bakım masrafının yanı sıra düzenli güvenlilik ve kalite kontrolleri gibi avantajlardan yararlanabilirsiniz. Bu sözleşme ayrıca sistem kullanım ömrünü uzatır.

Günlük rutinlerinize göre uyarlanmış özel servis planları

Servis teklifleri, yerel düzenlemelere bağlı olarak ülkeden ülkeye farklılık gösterebilir.

Önleyici bakım Önleyici bakım, düzenli sistem güvenlilik ve kalite kontrolleri sistemlerinizin kullanım ömrünü uzatır.
Uzaktan destek Kesinti sürelerini azaltmak için uzaktan onarım, uzak masaüstü paylaşımı, uygulama desteği ve günlük dosyası analizleri sunulabilir.
Güncellemeler Donanım ve yazılım güncellemeleri, sistemlerinizin güvenliliğini ve performansını artırır.
MyZEISS Hizmet talebinde bulunmak, yazılım dosyalarını indirmek ve ZEISS sistemlerinizi 7/24 çevrimiçi olarak yönetmek için çevrimiçi müşteri platformumuzu kullanın.
Düzeltici bakım Sistemlerinizden herhangi birinin arızalanması durumunda kalifiye servis ekibimiz size destek sağlar.
Yedek parçalar Onaylı yedek parçalarımızı ihtiyaç duyduğunuz anda sipariş ederek temin edebilir, böylece mükemmel hasta bakımına odaklanabilirsiniz.
İlave hizmet özellikleri ZEISS sistemine, kuruluma veya bölgeye bağlı olarak ek hizmet özellikleri talep edilebilir.

OPTIME complete

talep üzerine

OPTIME advanced

süre + malzeme

talep üzerine

OPTIME prevent

uygulanamaz

süre + malzeme

süre + malzeme

talep üzerine

İlave hizmet özellikleri

  • Yükseltmeler

    Yazılım yükseltmeleri

    ZEISS yeni uygulama özellikleri ve yazılım yükseltmeleri sağlayabilir, böylece sistemlerinizin mevcut en son yazılım sürümleriyle çalıştığından emin olabilirsiniz.

  • Kiralama hizmeti

    Kiralama hizmeti

    Bir sistemin yerinde onarılması mümkün değilse sistemin onarım merkezimize gönderilmesi gerekebilir. Belirli koşullarda, sisteminizi tekrar çalışır hale getirmek için çalışırken size yedek bir sistem sağlayabiliriz.

  • Uygulama desteği

    Uygulama desteği

    Siz ve ekibiniz için onaylı bir ZEISS uygulama uzmanı tarafından kendi tesisinizde veya eğitim merkezlerimizden birinde verilen uygulama eğitimi.

  • Entegrasyon/geçiş desteği

    Entegrasyon/geçiş desteği

    BT servisimiz bir sistemi kendi BT ortamınıza geçirmenize ve gerekli ağ ayarlarını uygulamanıza yardımcı olabilir.

  • Mesai saatleri sonrasında hizmet

    Mesai saatleri sonrasında hizmet

    Önleyici ve/veya Düzeltici Bakım için sözleşmeli ekstra hizmet saatleri (pazartesiden cumaya kadar ve/veya hafta sonları + tatiller dahil).

  • BioMed eğitimi

    BioMed eğitimi

    Özel bir BioMed eğitimine katılarak ZEISS sistemleriniz, bu sistemlerin en iyi şekilde nasıl kullanılacağı, özellikleri ve bakımı hakkında kapsamlı bilgi edinin.

ZEISS OPTIME servis planları hakkında daha fazla bilgi için bizimle iletişime geçin

Form yükleniyor...

ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

MyZEISS müşteri platformu

ZEISS sistemlerinizi çevrimiçi olarak yönetin.

MyZEISS, ZEISS sistemlerinizin tüm potansiyelini açığa çıkarmanıza olanak tanıyan müşteri platformudur. Çok çeşitli eğitim videolarını izleyebilir, meslektaşlarınızın görüşlerini öğrenebilir ve kapsamlı destek araçlarından yararlanabilirsiniz. Tüm bunlar kesinti süresini en aza indirerek sistemlerinizi mümkün olduğunca etkili ve verimli bir şekilde kullanmanıza yardımcı olacaktır.

Sistemlerim

Tüm ZEISS sistemlerinizin genel görünümünü edinin. ZEISS sistemlerinizle ilgili konum bilgileri gibi temel verileri inceleyin. Birçok bilgiye (ör. kurulum tarihi ve sözleşme durumu) çevrimiçi olarak göz atın ve değişiklik taleplerinizi doğrudan MyZEISS üzerinden gönderin.

Yalnızca doğrulanmış ZEISS müşterileri tarafından kullanılabilir.

Servis talepleri

Tüm yeni, mevcut ve geçmiş servis destek biletlerini görüntüleyin. 7/24 olarak yeni çevrimiçi servis talepleri oluşturun ve mevcut taleplerin durumunu takip edin. Sorunları daha hızlı teşhis etmemize ve çözmemize yardımcı olmak için destek biletlerine resimler ve günlük dosyaları yoluyla daha fazla bilgi ekleyin.

Yalnızca doğrulanmış ZEISS müşterileri tarafından kullanılabilir.

Yazılım indirme portalı

ZEISS sistemlerinizin güncel olduğundan emin olmak ve bekleme süresini en aza indirmek için kurulum paketleri veya güvenlik güncellemeleri gibi yazılım dosyalarını indirmek üzere MyZEISS’a erişin.

Ayrı olarak kaydolunması ve oturum açılması gerekir.

Sistem kullanımınızı en üst düzeye mi çıkarmak istiyorsunuz?

Hemen şimdi MyZEISS’a katılın.

İhtiyaçlarınıza göre özelleştirilmiş hepsi bir arada platformumuzla tanışın. Meslektaşlarınızın paylaştığı sayısız makaleye, kapsamlı eğitimlere, pratik araçlara ve ZEISS cihazlarınızın özellikleriyle ilgili bilgilere erişin.

Akıllı yöntemlerle başarıya ulaşın – ZEISS Smart Services

  • Yanıt sürelerini kısaltmak ve sistem kullanılabilirliğini artırmak için sisteminizi bağlayın ve hemen uzaktan destek alın.
  • Onaylı uzmanlarımız, sorunların hızla giderilmesi için doğru yedek parçaları bulmanıza yardımcı olacaktır.
  • Uluslararası standartlara (ör. ISO / IEC 27001) uygun siber güvenlik ve güvenli bağlantı.

Bize Ulaşın

Satış ve ürün hakkında sorularınız

Form yükleniyor...

Daha fazla ürün bilgisi veya satış talebi için.
Lütfen ihtiyacınız olan ürünü veya hizmeti belirtiniz.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Servis Hakkında Sorularınız

Form yükleniyor...

ZEISS ürününüzle ilgili yardım veya sorularınız için.
Lütfen bu formu doldurun, size geri dönüş yapalım.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.

Genel Sorularınız

Form yükleniyor...

Kariyer, basın, şirket bilgileri ile ilgili genel sorgularınız için.
Lütfen talebinizle ilgili ayrıntıları belirtin.

İletişim formuna girilen bilgiler, talebinizi Carl Zeiss Meditec AG, yerel Carl Zeiss Meditec satış şirketlerimiz tarafından e-posta veya telefon yoluyla yanıtlamak için kullanılacaktır. ZEISS'ta veri işleme hakkında ayrıntılı bilgi edinmek istiyorsanız lütfen veri gizliliği bildirimimize bakın.