HER ŞEY TEK BİR YERDE

MyZEISS ile ürün kullanımınızı maksimuma çıkarın

Siz ve ekibiniz için özel içeriklere erişim sağlayın.

MyZEISS ile tanışın

Sık Sorulan Sorular

  • MyZEISS; sistemlerinizin yönetimi, dijital hizmetler ve eğitimler gibi ZEISS’ın sunduğu her şeye ulaşabileceğiniz bir müşteri platformudur.

    • My Learning: Kapsamlı ürün eğitimlerini izleyin ve ZEISS Academy’den çevrimiçi sertifika kursları alın. Peer Insights üzerinden meslektaşlarınızın klinik vakalarını inceleyin.
    • My Tools: İşinizi büyütmenizi desteklemek için oftalmik müşterilere yönelik özel hasta malzemeleri. CONVIVO Image Library, yalnızca ZEISS CONVIVO müşterilerine sunulmaktadır.
    • My Systems: İnternet üzerinden cihazlarınızı yönetin ve servis bileti isteyin.
  • MyZEISS tüm kullanıcılar için optimize edilmiştir. Şu adresten üç basit adımda kaydolmak için iş e-posta adresinizi kullanmanızı öneriyoruz: www.zeiss.com/meditec/myzeiss

    • 1. adım: İş e-posta adresinizi girin
    • 2. adım: Formu doldurun
    • 3. adım: Doğrulama e-postasındaki bağlantıya tıklayarak hesabınızı etkinleştirin.
  • Rollere ve uzmanlık alanlarına bağlı olarak ek aletler mevcut. Örneğin, CONVIVO müşterilerimize sunulan ZEISS CONVIVO Image Library, CONVIVO® ZEISS ile gerçekleştirilen prosedürler sırasında elde edilen görüntü örneklerinin gösterildiği, meslektaşlarınızın sağladığı, seçilmiş klinik vakalar sunar. Kapsamlı müşteri segmentlerimizi desteklemeye devam ederken yeni işlevler ve hizmetler geliştirmeye ve sunmaya da devam ediyoruz.

  • Ana “Service Requests” ekranından veya My Systems bölümündeki cihaza genel bakış üzerinden servis talebi oluşturup gönderin. İkinci seçenekten yararlandığınızda servis talebiniz departman ve seri numarası dahil olmak üzere başlangıç verileriyle önceden doldurulur. Ardından, genel sorunu seçip zorluğu ayrıntılı olarak açıklayın. Ayrıca, sorunu kolayca anlamamıza ve hızlı bir şekilde çözmemize yardımcı olması için görüntü veya video yükleme seçeneği de vardır. Servis talebinizin durumunu “Service Requests” özelliğinin bölümünde dilediğiniz zaman takip edebilirsiniz.

  • Evet, MyZEISS’ta çeşitli ürün eğitimi ve sorun giderme videoları ile belgeleri mevcuttur. ZEISS profesyonelleri tarafından sunulan kısa nasıl yapılır videoları ile ürünlerinizin sorunlarını giderebilirsiniz. Ayrıca meslektaşların birbirine sunduğu görüşler; meslektaşlarınız tarafından hazırlanan ve sunulan, ZEISS teknolojilerinin kullanıldığı kapsamlı bir klinik vaka koleksiyonu sunar.

İndirilenler

  • MyZEISS FAQ Flyer EN

    Sayfalar: 5
    Dosya boyutu: 272 KB

Bu sayfayı paylaşın