Carl Zeiss Vision Hakkında

ZEISS hakkında
ZEISS optik ve optik elektronik endüstrisi alanında tüm dünyada faaliyet gösteren bir teknoloji şirketidir. ZEISS litografi optiği, ölçüm teknolojisi, mikroskoplar, tıp teknolojisi, gözlük camları ile fotoğraf ve film objektifleri, dürbünler ve planetaryum teknolojisi geliştirir ve satar. Çözümleri ile bu şirket optik dünyasını geliştirmekte ve teknolojik geliştirmelerin tasarımında pay sahibidir. Şirket Metroloji, Mikroskopi, Medikal Teknoloji, Vision Care, Tüketici Optiği ve Yarı İletken Üretim Teknolojisi olmak üzere altı faaliyet alanına bölünmüş durumdadır. ZEISS 40'ı aşkın ülkede yaklaşık 30 üretim tesisi, 50'nin üzerinde satış ve servis birimi ve yaklaşık 25 araştırma ve geliştirme tesisi ile temsil edilmektedir. 2013/14 çalışma yılında yaklaşık 25.000 çalışanı olan şirket yaklaşık olarak 4,3 milyar Euro ciro elde etmiştir. 1846 yılında Jena'da kurulan şirketin merkezi Oberkochen. Carl Zeiss AG, ZEISS Grubunu stratejik yönetim-Holding olarak yönetmektedir. Şirketin tek sahibi Carl-Zeiss Vakfi'dır.

Vision Care
Vision Care faaliyet alanı, dünya çapında lider bir üretici olarak göz optiği yetkinliklerini ve çözümlerini bir uluslararası markada birleştirmektedir. Faaliyet alanı göz optiğinin tüm katma değer zinciri için araçlar ve ürünler geliştirip üretmektedir. Yaklaşık 8.300 çalışan ile bu faaliyet alanı 2013/14 mali yılda 761 Milyon Euro'luk ciro elde etti. Bu faaliyet alanı Carl Zeiss Vision International GmbH tarafından temsil edilmektedir. ZEISS Vision Care şirket grubunun Yönetim Kurulu'nda Dr. Matthias Metz (Başkan ve CEO), Sven Hermann (CSO / CMO), Dr. Marc Wawerla (COO), Dr. Timo Mappes (Yeni Ürünler), Jens Boy (Kuzey Amerika) ve Paul Bilsdorfer (Fransa) bulunmaktadır.

Web sitemizde çerezler kullanıyoruz. Çerezler, web siteleri tarafından bilgisayarınıza kaydedilen küçük metin dosyalarıdır. Çerezler yaygın kullanılmaktadır ve sayfaların en iyi şekilde gösterilmesine ve düzeltilmesine yardımcı olur. Sayfalarımızı kullanarak bunu kabul etmiş sayılırsınız. Daha fazla